EREĞLİ - HAMZAFAKIHLI - ALAPLI

11 Mayıs 2013
 Bu hafta sonu Ereğli - Alaplı etapını farklı bir yoldan yapalım dedik. Bu sefer gruba bir arkadaşımız daha katıldı uzun zamandır bisiklete binmediği için onu çok zor yollar bekliyor. =)

Saat 07:00'da Bozhanede buluştuk ve mola vereceğimiz yerleri tartışırken çaylarımızı içtik.Bir anda yanımıza bıçak almayı unuttuğumuz aklıma geldi ve bıçak alacak yer aradık sonunda bir seyyar satıcı bulduk iyiki =)

Kahvaltı için herzaman durduğumuz yer Erdemir bağlık  kapı önündeki çay ocağı.  Kahvaltımızı yaptıktan sonra yola devam ettik.

Hamzafakıhlıda bir büfede su almak için durduk ve bu yolun en zorlu yerine doğru pedal çevirmeye devam ettik.

Organize Sanayi bölgesine giriş yaptık ve uzun rampayı tırmanmadan önce biraz dinleniyoruz =)

Rampayı tırmandık  biraz soluklanmak için mola verdik buradan sonra yolumuz  stabilize ve çoğunlukla yokuş aşağı rampayı tırmanırken çok terlediğimiz için sıkı giyinerek inişe geçiyoruz.

Yol ayrımıla karşılaştık haritaya bakıp hangi yoldan gideceğimizi tartışıyoruz.Yola düz devam ettik fakat sonradan fark ettik ki yanlış yoldayız  =) hemen geri döndük.

Alaplıya girmeden önceki son rampayıda tırmanıyoruz.
 Alaplı sınırlarına girdik çay molası için herzamanki kahvehanemize gidiyoruz.Çay ve soda ihtiyaçlarımızı giderdikten sonra Ereğli dönüşüne  başlıyoruz. Mervealtı bölgesinde deniz kıyısında çayımızı demleyip birşeyler atıştırıcaz.

Çayımızı ve yemeklerimizi yedikten sonra yola devam ediyoruz. Gerçekten bugünkü sohbetler çok güzeldi günün bomba muhabbetide şöyleydi :

Faruk: Samet çok yavaş gidiyosun hızlan biraz

Samet : Abi sende yavaş git azcık öldüm valla.

Faruk: 19km hızla gidiyoruz olum zaten.

Samet: abi taktın 35.vitese gidiyosun yetişemiyoruz

=) =)

Gerçekten güzel bir gündü Sametin azmi çok iyiydi her iki arkadaşımada teşekkür ederim bugünlük bu kadar  sağlıcakla kalın =)